Komentarze: 0
Nigdy nie ma tak wielu tak bardzo ucierpiała na jeden gadżet.
iPhones zostały przeznaczone na delight australijski technophiles.
Podobnie jak w przypadku większości konsumentów trendów, my cierpliwie
obserwowanych footage of szczęście dla Amerykanów kolejkowanie iPhones,
używając ich iPhones, mugged się na metro na ich iPhones. My czekaliśmy
cierpliwie, ponieważ sami są iPhones technicznie doskonałe. Tak więc
założyć, że gdy przyszedł do Australia, które ma być tylko tak dobre.
Niestety, dostawców usług teleinformatycznych całkowicie
zanieczyszczona się iPhone, australijski rozpoczęcia. Od ogłoszenia,
cen, limitów danych, usług, firmy telekomunikacyjne już zdobyły go mieć
zły na każdym kroku.
Start z komunikacji. W dniu
poprzedzającym rozpoczęcie iPhone, odwiedziłeś Sklep Optus, Vodafone
Sklep i uniwersalne telekomunikacyjnych wrzuta sklepu. (Jeśli brzmi to jak
żart początku, nie jest zaskoczony.) Żaden z magazynów mógłby mi
powiedzieć jak wiele iPhones oni byłby w stanie, kiedy telefony będą
przybywających; lub sposobu ich planów pracy.
Jeden
pracownik Vodafone powiedział, że stanie 16GB góry iPhones, ale klienci
musieliby uzyskać nowy numer telefonu, które okazały się nieprawdziwe.
"Niestety", powiedział jeden urzędnik obsługa klienta, "Oni nie mówią
nam wiele."
Dostępność iPhones był równie problematyczne.
Nie jest możliwe, aby kupić iPhone. Pierwsza z nich wybiera dostawcę.
Następnie wybiera jeden abonament i pre-paid. Następnie wybiera jeden
plan. Jeśli po iPhone 16GB, a następnie wybierz kolor. Po dokonał
wyboru jednego z czterdziestu wyborów, więc ma nadzieję, że odpowiednie
iPhone jest w stanie.
Na ogólny telekomunikacyjnych
przechowywać na iPhone Launch Day, kierownik zauważyć, że nie miał
kontroli nad swoim stanie, bo po prostu musiały pojawić niezależnie od
ich wysłał. Na 10am kuriera przybyłych z stosie 8GB iPhones, wszystkie
związane darmowe filmu z umowami. "Chyba nie ma znaczenia to, czego chciał",
powiedział, "ponieważ 8GB iPhone jest to, czego Gonna Get".
Na Optus sztandarowego magazynu w Sydney, bardzo ograniczone zasoby
pre-paid iPhones był sprzedawany obecnie między północą i 2am na dzień
rozpoczęcia; Optus innych sklepach nie otrzymała żadnych w ogóle. W
Optus przedstawiciel powiedział, że więcej będzie stanie przyjechać w
tygodniu, choć ona nie wie, jak wiele telefonów pre-paid będą
uwzględnione.
W następnym zadaniu jest cenowych. Ponieważ
brak w pewnym stopniu zaawansowanym astrofizyka, miałem pewne trudności
porównanie planów między dostawcami. Optus połączeń głosowych opłata za
minutę połączenia, z wyjątkiem poczty głosowej i międzynarodowych
połączeń telefonicznych. Nie "Mycredit" a także "Mytime Money", które
nie są zdefiniowane.
Vodafone's zawrót głowy tablicy planów
zawiera ceny za miesiąc, ale nie wspomina o tym, jak długo ostatnie
kontrakty. Nie, do tego sprawy, nie ogłoszenie listy wezwanie stawek i
flagfalls-bardzo dole strony odwołuje się do niego, ale nie ma linku.
Możesz mieć pewność, że przewoźnicy są śmiechu na nas podczas odczytu
danych o plany. Większość planów siedzieć na poziomie około internetowe 500 MB na
miesiąc. Sydney Morning Herald pierwszej stronie o rozmiarze 1 MB,
odświeża i co trzy minuty. Do tego czasu można zapoznać się z
wiadomościami codziennie, po dmuchane swój kontyngent.
Koszt
transmisji danych jest ukryty w opakowaniu. Vodafone 49 dolarów planów
daje 310 dolarów i nie wzywa do danych. A 69 dolarów planu daje 310
dolarów rozmów i 250 \ ~ MB danych. Więc jesteś płacenia 20 dolarów do
250 \ ~ MB danych. Ale transfery danych, które nie są drogie. W ciągu
3, są to oferty 1GB Pliki $ 15/miesiąc. Więc dlaczego dane plany
kosztów tyle?
Pracownicy nie wiedzą produktów, ani nie wie
nic na temat planów. Produkty są niemożliwe do uzyskania anyway. Podane
ceny są mylące, a poziom usług woefully inadequate. Przypomnij mi,
dlaczego byłem kolejkowanie dla iPhone?